Verimlilik İçin Mobil Çalışma Uygulaması
一秒钟考勤, mobil cihazlar üzerinden çalışanların devam kontrolünü ve yönetimini sağlayan bir verimlilik uygulamasıdır. Bu yazılım, iş yerindeki farklı iş süreçlerini mobil hale getirerek bilgi yönetimini kolaylaştırmayı hedefler. Geleneksel sektörlerdeki iş verimliliğini artırarak, işletmelerin yönetim sorunlarına çözüm sunar ve akıllı mobil ofis dönemine geçiş yapmalarına yardımcı olur.
Uygulamanın öne çıkan özellikleri arasında, ofis Wi-Fi'si altında hızlı ve kolay bir şekilde mobil cihazla yapılan 'şimşek gibi' bir giriş bulunmaktadır. Ayrıca, çalışanların mevcut durumunu anlık olarak gözlemleme imkanı sunar. Aylık istatistikler ile çalışanların tüm ay içerisindeki devam durumunu kapsamlı bir şekilde hesaplayarak, verilerin görselleştirilmesine olanak tanır.